dimarts, 21 de desembre del 2010
Cantada de Nadales
Diada psicomotricitat
Hi haurà servei d’autobús si és necessari.
Els interessats han d’apuntar-se, abans de dia 11 de gener, a na Coloma Miralles (616 57 26 01).
S’ha de pagar el preu de l’assegurança, 5,00 euros. Les nines apuntades a gimnàstica rítmica ja la tenen pagada.
dijous, 16 de desembre del 2010
Ajudes menjador
Les sol·licituds s’han de presentar, adequadament emplenades, als centres educatius dins dels 30 dies naturals posteriors a la publicació d’aquesta Resolució en el BOIB, per tant el darrer dia de presentació és el 16 de gener de 2011.
S’aconsella demanar l'abans possible el certificat d’ingressos de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària corresponent a l’exercici fiscal de l’any 2009
Resta d’informació i annexos al BOIB.
dilluns, 13 de desembre del 2010
Xocolatada
Després, l’Associació 0-3 i l’AMIPA vos convidarem a una xocolatada per començar el Nadal amb bon gust de boca.
Aquest dia no hi haurà ni gimnàstica rítmica ni pintura.
Recordar-vos que dia 23 tampoc hi haurà gimnàstica rítmica. Si hi haurà servei de menjador i l’hora de guarderia.
Vos esperem a tots.
MOLTS D’ANYS I BONES FESTES
dilluns, 6 de desembre del 2010
Curs de cuina nadalenca
- Dia 13: Cuina amb thermomix: un entrant, un plat principal, un còctel i torrons.
- Dia 20: Cuina tradicional: Cada participant durà el material per fer un farcit de Nadal per emportar-se, i aprendrà a farcir-lo. També farem un postre.
Cal apuntar-se abans de dia 11 de desembre al 646 649 234 (Teresa).
Vos hi esperam.
dijous, 2 de desembre del 2010
Activitat extraescolar
dissabte, 13 de novembre del 2010
MENJADOR ESCOLAR
dimecres, 27 d’octubre del 2010
divendres, 22 d’octubre del 2010
Fotos bunyolada
dimarts, 19 d’octubre del 2010
divendres, 15 d’octubre del 2010
Bunyolada dia de les Verges
L’AMIPA és de tots, i tothom hi és ben rebut. Si ens voleu ajudar, ens veurem a les 16:00 a la cuina.
Junta directiva 2010-2011
- President: Bartomeu Miralles Rosiñol.
tomeu.miralles@gmail.com. Tel: 616 37 68 96 - Vicepresident: Miquel Verger Gomila.
miquelv69@hotmail.com. Tel: 669 21 07 82 - Tresorera: Teresa Martínez Marcús.
mt.martinez.marcus@gmail.com. Tel: 646 64 92 34 - Secretària: Mónica Sarti Garcia.
monica_sarti@hotmail.com. Tel: 656 46 49 13 - Vocals: Margarita Vidal Mesquida, Rosa Llibertat Nieto Garcia, Gabriela Martorell Fullana, Coloma Miralles Martorell, Antònia Matas Mas, Maria Antònia Mut Fiol, Miquel Mestre Torroella, Miquel Pairó Serrano i Rafel Miralles Martorell
Els horaris de les activitats extraescolars podeu trobar-los aquí. S'ha suspès l'activitat de ball de bot per manca d'infants inscrits.
Els monitors i enllaços són:
XANDALLS: Rosa Llibertat Nieto Garcia – Tel: 665 27 20 13
(A partir de dia 22 d'octubre es repartiran cada dos divendres)
ANGLÈS. Monitora: Súria Pulido
Enllaç AMIPA: Miquel Pairó – Tel: 647 71 79 46
GIMNÀSTICA RÍTMICA. Monitora: Margalida Bibiloni
Enllaç AMIPA: Monica Sarti – Tel: 656 46 49 13
DIBUIX. Monitora: Antonia Tomàs Oliver
Enllaç AMIPA: Maria Antònia Mut – Tel: 671 04 54 56
ESCOLA MATINERA. Monitora: Cati Tous Cerdà
Enllaç AMIPA:Teresa Martínez – Tel: 646 64 92 34
dimarts, 5 d’octubre del 2010
JORNADES DE MOBILITAT SOSTENIBLE
Per a més informació, podeu cridar al 971 91 00 60.
dijous, 30 de setembre del 2010
Diada Castellera 9 d’octubre
Hi participaran els Minyons de Terrassa, els Al·lots de Llevant i la Colla Castellers de Mallorca.
dilluns, 27 de setembre del 2010
Assemblea general
- Estat general dels comptes.
- Activitats extraescolars.
- Baixes membres de la junta i noves altes.
- Torn obert de paraula.
Vine, participa, col·labora. Entre tots farem una AMIPA millor.
divendres, 24 de setembre del 2010
VAGA GENERAL 29 SETEMBRE
divendres, 17 de setembre del 2010
II Ultra Marató contra la fibrosi quística - 26 de Setembre 2010

Diumenge que ve dia 26 de setembre se celebra la II Ultra Marató de 80 km a benefici dels nens i joves amb fibrosi quística en un circuit tancat del Passeig Marítim, amb sortida en el camí de S’Escullera, enfront de la Catedral. Es tracta d'una carrera solidària, no competitiva, a realitzar per equips, on la mínima distància a recórrer per cada participant serà de 5 km i la màxima de 80 km.
Us animem a tots a participar en algun equip. Podeu formar el vostre propi equip o, si voleu participar i no trobeu suficients persones per fer un equip, podeu inscriure-us i nosaltres us adjudicarem un equip. Us apunteu?
Paral·lelament, a la zona del camí de s’Escullera s'habilitarà una zona de jocs infantils on els nens, acompanyats d'algun adult, no només podran jugar sinó que també podran participar en alguna de les carreres d'1 km que tindran lloc a les 12:00 i a les 16:00 hores.
A més, necessitem voluntaris per acabar d'organitzar-ho tot. Si creïs que aquest diumenge disposaràs d'alguna hora lliure, per favor, apropa't a una de les reunions programades per als propers dijous 16 o dimarts 21 a les 20:00 hores a la seu de la Fundació Respiralia (carrer Dinamarca 9, 07015 Palma).
Tens més formes de col·laborar, per descomptat. Pots aportar un donatiu o patrocinar a algun corredor a través del compte 2077 0863 41 3100345692. Si ho fas abans del dia 30 de setembre, i recordes indicar en el teu ingrés el teu nom, DNI i la “ref. F. Barclays”, la Fundació Barclays doblarà el teu donatiu (fins a un màxim de 3.200,00€). Et demanem també que difonguis l'esdeveniment entre familiars, amics, veïns, el teu col·legi, el teu treball...
Si coneixes a algú al que li agrada córrer, parla-li d'aquest esdeveniment i anima-li a participar. Així mateix, pots col·locar el cartell de la ultra marató en el teu cotxe. Demana cartells en l'Associació.
Podeu trobar més informació sobre aquest esdeveniment i sobre la Festa de la Rosa del Mar que tindrà lloc el dia 30 de setembre a la pàgina web http://www.respiralia.org/.
Una salutació cordial,
Àrea de Comunicació
Fundació Respiralia
diumenge, 12 de setembre del 2010
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2010-2011
De dilluns a divendres de 07:00 a 09:00: Escola Matinera
DILLUNS
De 15:00 a 16:00
Anglès petits (*)
De 16:00 a 17:00
Anglès grans
Ball de Bot
DIMARTS
De 16:00 a 17:00
Gimnàstica rítmica
Dibuix
DIMECRES
De 15:00 a 16:00
Anglès petits (*)
De 16:00 a 17:00
Anglès grans
Ball de Bot
DIJOUS
De 16:00 a 17:00
Gimnàstica rítmica
(*) Infants nascuts del 2004 al 2007.
Els interessats en fer les activitats de futbol, bàsquet, atletisme, judo o escacs, per favor, posau-vos en contacte amb na Cristina Salar al telèfon 675 89 82 75.
dimarts, 10 d’agost del 2010
dimarts, 29 de juny del 2010
Resum del curs 2009-2010
Aquest curs 2009-2010 hem fet moltes coses. Algunes d’elles, pensam, ben fetes. Coses com:
- La festa de les Verges, amb una bunyolada i xocolatada.
- Juntament amb l’associació Zero-Tres organitzarem l’arribada dels Reis d’Orient.
- Per Carnestoltes férem una bona festa, amb la col·laboració de la MONTUKADA.
- Per acabar el curs, tots junts gaudirem d’una multitudinària pa amb oliada. Agrair a totes les empreses Montuïreres que ens ajudaren amb els seus regals per poder fer la rifa.
- Pel que fa a l’escola de pares hem organitzat una xerrada de tècniques d’estudi, i férem un curs de cuina intercultural, on pares i mares de diferents nacionalitats ens ensenyaren a cuinar plats del seu país.
- Hem col·laborat amb el pagament del parc del pati d’infantil, pagant la solera de formigó, el terra de cautxú i unes veles perquè els infants puguin gaudir dels jocs a l’ombra.
- Hem subvencionat part d’una excursió per cada infant de famílies associades, organitzada per l’Escola.
Com activitats extraescolars, aquest any s’han ofert: anglès (per a petits i grans), ball de bot, gimnàstica rítmica, dibuix, futbolet i bàsquet (col·laborant en unes quantes trobades de la Comarca des Pla), i finalment, escola matinera. Per l’any vinent tenim previst, si hi ha suficients infants, oferir també judo i escacs.
Tot això ha estat possible als socis, i molt especialment als 12 membres de la junta que, per ordre alfabètic, són aquests: Ferrer Arbona, Joan Biel; Martínez Marcús, Teresa; Martorell Fullana, Gabriela; Mestre Torroella, Miquel; Miralles Martorell, Rafel; Miralles Rosiñol, Tomeu; Nieto Garcia, Rosa Llibertat; Pairó Serrano, Miquel; Rosselló Bennàsar, Xisco; Salar Fernández, Cristina; Verger Gomila, Miquel i Vidal Mesquida, Margalida.
Sols ens queda desitjar-vos un bon estiu, i ens veiem el setembre.